Reklamacje i Zwroty

10 marca 2016

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady masz prawo do odstąpienia od zawartej na odległość (np. przez internet) umowy. W celu odstąpienia od umowy należy złożyć nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@woodmorning.pl

Zwracany produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Jasińska 7, 62-007 Bugaj, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od jej zawarcia.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@woodmorning.pl lub za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres ul. Jasińska 7, 62-007 Bugaj.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Jasińska 7, 62-007 Bugaj

W związku z wadą możesz żądać:
– wymiany rzeczy na wolną od wad,
– usunięcia wady,
– lub złożyć oświadczenie o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Złożoną reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.